Saturday, January 12, 2008

Fylleblogg!!!!!!!! Eller rosévins fyllan är den bästa fyllan

okeeeeja, fylleblogg alltså. fingrarna stelfrusna, jävla norrland säger jag bara. sååååååå, kvällen alltså: förfest med partner in crime häruppe, kamn säga att kvällen avslutades med nyt skvaller som jag inte kan avslöja här men som ändå var kul att veta. Plus självförtroendeboost, min intuition inte vara så jävla lost, jaja gött med upprättelse eller vadå?! annars; försökte övertalaen att vi bott i samma korre och tror fan i mej att jag har rätt och en annan att han är minsebie-substitut häruppe men han ville fan inte. han borde, han har första säsongen av gilmore girls på dvd, asså fatta!!!!!!! sen så blev jag även jävligt bitter över att en kille som ville ligga med mig i våras gck hem med en annan tjej, inte för att jag vll men fatta dissen ä då. döööööööör. och killen sover så knulla blir det fan inte.

jag kan inge skriva, bokstavligen, ser typ inte tangenterna. puss

No comments: